Artykuły

Wyświetlono rezultaty 1-15 z 15.
Skyscraper Simulator

Skyscraper Simulator

29-07-2011 19:28 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 0
Symulatory mają to do siebie, że już przed produkcją posiadają upatrzoną grupę odbiorców i niewielki odsetek osób, które sięgną po konkretny tytuł z czystej ciekawości. Politykę wydawania tego typu gier z częstotliwością karabinu MP40 obrało niemieckie studio deweloperskie UIG Entertainment, które n...
Crysis 2

Crysis 2

06-06-2011 16:52 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 1
Wyścig technologiczny to zjawisko charakterystyczne nie tylko dla okresu zimnej wojny czy dzisiejszej rywalizacji między USA i Chinami. Na poletku gier wideo zjawisko to zachodzi analogicznie między deweloperami. Wśród batalii takich gigantów jak Nintendo, Blizzard czy Ubisoft Montreal o jak najbard...
Zrzut Ekranu 23.01.2011

Zrzut Ekranu 23.01.2011

23-01-2011 14:05 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 0
Prezentujemy kolejną dawkę informacji! Tym razem trochę o Modern Warfare 3, Deus Ex: Human Revolution i Peterze Molyneux. Autorem materiału jest Bartosz 'Chili' Rakowski. Zapraszamy!
Brain College: Aquatica. Podwodne Miasto

Brain College: Aquatica. Podwodne Miasto

17-01-2011 12:30 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 4
Gry z serii Brain College stoją w opozycji do brutalnych produkcji, w których wyrywanie głowy z kręgosłupem, odcinanie kończyn, czy faszerowania przeciwnika tonami ołowiu jest na porządku dziennym. Ich adresatami są przede wszystkim młodsi odbiorcy, a samą rozgrywkę nastawiono na rozwijanie umysłu...

RetroEye - Alley Cat

przygody czarnego kocura

12-01-2011 16:00 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 2
Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka RetroEye:
Zrzut Ekranu 12.12.2010

Zrzut Ekranu 12.12.2010

12-12-2010 15:30 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 0
Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka Zrzutu Ekranu.
Darksiders

Darksiders

01-12-2010 20:00 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 7
Jeżeli miałbym wymienić gatunek, który pasuje do pecetowego środowiska jak pięść do oka, z pewnością byłby to, tzw. hack & slash, czyli jak sama nazwa wskazuje rozgrywka nastawiona głównie na bezmyślne siekanie przeciwników. Klawiatury i myszki zwykle nie są zdolne sprostać rozbudowanym kombinacjom...
Worms Reloaded - recenzja

Worms Reloaded - recenzja

24-11-2010 14:00 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 0
Czy zdarzały Wam się chwile, kiedy tak naprawdę nie wiedzieliście, do jakiego gatunku przypisać konkretną grę? Wśród tony śmieci robionych na jedno kopyto jest o to łatwo, jednak istnieje jedna marka, która swoją nietuzinkowością zaskarbiła sobie uznanie graczy na całym świecie. Mam na myśli serię W...

Zrzut Ekranu 21.11.2010

21-11-2010 14:10 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 0
Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka Zrzutu Ekranu.

Zrzut Ekranu 31.11.2010

31-10-2010 19:00 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 0
Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka Zrzutu Ekranu.

RetroEye - One Must Fall 2097

18-10-2010 16:50 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 3
Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka RetroEye:

Zrzut Ekranu 10.10.2010

10-10-2010 13:50 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 0
Zapraszamy do obejrzenia kolejnego Zrzutu ekranu:
Zrzut Ekranu 19.09.2010

Zrzut Ekranu 19.09.2010

19-09-2010 10:44 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 0
Jak zwykle prezentujemy wam nowe wieści ze świata gier komputerowych.
RetroEye - Prehistorik

RetroEye - Prehistorik

06-09-2010 00:00 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 9
PolterTV serdecznie zaprasza do obejrzenia premierowej odsłony programu RetroEye, poświęconego nieśmiertelnym grom retro. Dzisiaj na tapecie ląduje Prehistorik z 1991 roku, autorstwa Titus Software.
Prince of Persia: Zapomniane Piaski

Prince of Persia: Zapomniane Piaski

23-07-2010 10:30 | Bartosz 'Chili' Rakowski | Komentarze: 3
Prince of Persia… Któż nie słyszał o tej kultowej serii gier zręcznościowych? Zapoczątkowana została w roku 1989 przez Jordana Mechnera i była prawdziwym kamieniem milowym dla gatunku platformówek. Był to wręcz skok w nadprzestrzeń dla grafiki lat 80’tych. W grze zastosowano bowiem metod...